کارت تخفیف و باشگاه مشتریان؛ دو ابزاری که برای جذب و نگهداری مشتریان نیاز دارید

کارت تخفیف و باشگاه مشتریان؛ دو ابزاری که برای جذب و نگهداری مشتریان نیاز دارید

بکار بردن همزمان کارت تخفیف و باشگاه مشتریان در جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان فعلی کارآمد است و به عنوان برنامه وفاداری مشتریان است.

کارت تخفیف باشگاه مشتریان دو گزینه جذاب و همکار برای جذب و نگهداری مشتریان شما هستند که به راحتی می‌توان از آنها در قالب برنامه‌های مختلف استفاده کرد. در واقع این یک بحث خیلی پیچیده یا نگران کننده نیست و صاحب یک فروشگاه یا صاحب یک کسب و کار به راحتی می‌تواند از آنها استفاده کند. این برنامه که در قالب برنامه وفاداری مشتریان قرار می‌گیرد از دو قطب تشکیل شده است که یک قطب آن با کارت تخفیف و قطب دیگر آن به کمک نرم افزار باشگاه مشتریان اجرا می‌شود.

 حالا اگر شما در مورد جذب و نگهداری مشتریان خود نگران هستید، لازم است که بخشی از برنامه خود را به استفاده از کارت تخفیف و باشگاه مشتریان اختصاص دهید.

چاپ کارتکارت تخفیف چیست؟

 کارت تخفیف یعنی کارتی که مشتری به یک فروشگاه یا ارائه دهنده خدمات می‌دهد و در ازای آن تخفیف می‌گیرد. به عنوان مثال، کارت تخفیف دندانپزشکی ابتدا به مشتری فروخته می‌شود. مشتری برای درمان دندان و کارهای دندانپزشکی خود به سراغ دندانپزشکی می‌رود. دندانپزشک هم در ازای این کارت، مبلغ مشخصی به او تخفیف می‌دهد. در این میان هم فروشنده کارت تخفیف، هم خریدار کارت تخفیف و هم دندانپزشک سود کرده‌اند.

چاپ کارتباشگاه مشتریان چیست؟

 باشگاه مشتریان یک فضای نرم افزاری است که صاحب کسب و کار اطلاعات مشتریان خود را در آن وارد می‌کند تا از این اطلاعات برای برنامه‌های فروش خود استفاده کند. مشتری هم به خاطر حضور در باشگاه مشتریان، شامل تخفیف به شکلهای مختلف می‌شود. مثلاً شما باشگاه مشتریان بانک پارسیان را در نظر بگیرید. بانک‌ها به کمک این باشگاه می‌توانند برنامه‌های خود را با مشتریان در میان بگذارند و از نظر سنجی را آنها کمک کنند. در طرف مقابل مشتریان همراه با عضویت در این باشگاه امتیاز می‌گیرند و در صف پرداخت تسهیلات یا هر امکان دیگری رتبه بندی می‌شوند.

چاپ کارتچگونه کارت تخفیف داشته باشیم؟

حالا احتمالاً به عنوان یک فروشگاه دوست دارید که روند داشتن یک کارت تخفیف و باشگاه مشتریان را بدانید. بخش اول کار این است که شما به سراغ فراهم آوردن کارت‌تخفیف بروید. در اینجا دو مسیر داریم:
کارت تخفیف

چاپ کارتواگذاری چاپ کارت تخفیف به یک شرکت

در این حالت شما سفارش آماده سازی و تولید و چاپ کارت تخفیف خود را به یک شرکت حرفه‌ای مانند گروه فرزان کارت آسیا واگذار می‌کنید. از آنجایی که ما در انواع مختلف کارت پی وی سی، انواع پرینتر چاپ کارت پی وی سی و همچنین نرم افزار طراحی کارت تخفیف را در اختیار داریم، به راحتی می‌توانیم صفر تا صد آماده سازی کارت تخفیف را برای شما انجام دهیم.

چاپ کارتخودتان کارت تخفیف را آماده کنید

 اگر احساس می‌کنید که خودتان برای آماده سازی و تهیه کارت تخفیف آماده هستید، لازم است که این کار را در چند مرحله متفاوت انجام دهید:

خرید کارت پی وی سیخرید کارت پی وی سی:از آنجایی که کارتهای تخفیف بر روی کارت هوشمند ساخته می‌شوند، لازم است که به سراغ کارت مایفر یا کارت نوار مغناطیسی بروید که هم با باشگاه مشتریان همخوانی دارد و هم امکان انجام کارهای مالی را به شما می‌دهد.

طراحی کارت تخفیفطراحی کارت تخفیف:در اینجا باید از نرم افزار طراحی کارت تخفیف استفاده کنید و برای تصویر کارت هم به سراغ الگوهایی بروید که با زمان شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، برای کارت تخفیف شب یلدا شما می‌توانید از تصویر ستاره و شب و همچنین هندوانه استفاده کنید.

 چاپ کارت تخفیفچاپ کارت تخفیف:اگر تعداد کارت مورد نظر شما کم است، بهتر است که پروژه چاپ خود را به یک شرکت واگذار کنید. اگر تعداد چاپ کارت شما کمتر از ۲ هزار عدد است، توصیه ما استفاده از پرینتر چاپ کارت پی وی سی هایتی cs۲۰۰ است. اگر تعداد چاپ کارت شما بیشتر از ۲ هزار عدد است، پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو ۵۰۰۰ انتخاب مناسبی است.

چاپ کارتچگونه نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشیم؟

بخش دوم پروژه برنامه وفاداری شما، فراهم آوردن نرم افزار باشگاه مشتریان است. در این مورد شما باید به سراغ گزینه خرید باشگاه مشتریان بروید که چند شرکت فعال در ایران این خدمات را ارائه می‌دهند. نمونه این گزینه‌ها، نرم افزار باشگاه مشتریان فرزان کارت آسیا است که فضای کاربری بسیار راحتی دارد و شما می‌توانید از ظرفیت آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار، توصیه می‌کنم که حتماً ازنرم افزار باشگاه مشتریاننرم افزار باشگاه مشتریان نرم افزار باشگاه مشتریاندیدن کنید

چاپ کارتتأثیر کارت تخفیف و باشگاه مشتریان بر جذب و نگهداری مشتریان

حالا برگردیم به بحث اصلی خودمان و تأثیر کارت تخفیف و باشگاه مشتریان بر جذب و نگهداری مشتریان را بررسی کنیم. چیزی که الان در بازار دیده می‌شود، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته، آمار فروش شرکت‌ها پایین است، رقابت بسیار شدیدی برای حفظ و به دست آوردن مشتری صورت می‌گیرد و مشتریان به سراغ بهترین و ارزانترین کالا هستند.

اینجاست که مسئله تخفیف و فروشگاه‌های تخفیفی اهمیت پیدا می‌کند. روش‌های ارائه تخفیف با یکدیگر متفاوت هستند:

کارت تخفیفبرخی به طور مستقیم برای همه کالاها تخفیف در نظر می‌گیرند؛

کارت تخفیفبرخی ترجیح می‌دهند که اندازه تخفیف با توجه به اندازه خرید تغییر کند؛

کارت تخفیفبرخی تخفیف گروهی را انتخاب می‌کنند و از کارت تخفیف گروهی استفاده می‌کنند؛

کارت تخفیفبرخی تأسیس خود را فقط محدود به کارکنان یک موسسه می‌کنند؛

کارت تخفیفبرخی از کارت تخفیف و باشگاه مشتریان به صورت همزمان استفاده می‌کنند.

 راهکار آخر مد نظر ماست! اما چیزی که در اینجا وجود دارد این است که چگونه می‌توانند در به دست آوردن مشتری جدید یا حفظ مشتریان قبلی به ما کمک کند؟

زمانی که یک مشتری از فروشگاه شما خرید می‌کند، از او می‌خواهد که در باشگاه مشتریان شما عضو شود و در عوض امتیازاتی مانند تخفیف بگیرد. در این حالت شما اطلاعات مشتری را در باشگاه مشتریان وارد می‌کنید و یک صفحه کاربری برای او ایجاد می‌کنید. زمانی که این مشتریان خرید می‌کنند، شما همه اطلاعات خرید او را در باشگاه مشتریان وارد می‌کنید. از طرف دیگر به فعالیت او در باشگاه مشتریان هم امتیاز می‌دهید. حالا نتیجه کار چی می‌شود؟!

شما اطلاعات کاملی از روند خرید مشتری دارید؛

می‌توانید تبلیغات محصولات جدید خود را در باشگاه مشتریان قرار دهید؛

می‌توانید از روش‌های فروش اینترنتی استفاده کنید؛

می‌توانید در مورد استراتژی‌های مختلف به فروشگاه خود با مشتریان مشورت کنید؛

به مشتریان پروپاقرص خود امتیاز می‌دهید و آنها را به ماندن در باشگاه تزریق می‌کنید؛

به هر کدام از مشتریان خود کارت تخفیف می‌دهید و در ازای امتیاز آنها، برای محصولات مختلف تخفیف در نظر می‌گیرید؛

به همین راحتی می‌توانید مشتریان جدید جذب کنید و مشتریان قبلی را حفظ کنید.

در اینجا توصیه می‌کنم که از دستهسیستم اعتباریسیستم اعتباری سیستم اعتباریدیدن کنید تا با انواع نرم افزارهای مربوط به این حوزه آشنا شوید.

کارت تخفیف

چاپ کارتخبر فوق العاده! تبدیل کارت شناسایی به کارت تخفیف

 یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که صاحب شرکت هستند و چندین پرسنل دارند، استفاده از کارت شناسایی تخفیف دار است. در این شیوه، با کمک هوشمند بودن کارت‌های شناسایی، شما می‌توانید از این کارت‌ها برای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنید. در نتیجه کارت شناسایی شما تبدیل به یک کارت تخفیف می‌شود و به راحتی می‌توانید برای کارکنان خود از فروشگاه‌های طرف، تخفیف بگیرید. بنابراین شما یک کارت تخفیف و باشگاه مشتریان دارید که به وفاداری پرسنل به کسب و کار شما کمک می‌کند.

چاپ کارتپیشنهاد نهایی ما!

 شما اگر محصولات مختلف ما را دیده باشید؛

کارت تخفیفهم کارت پی وی سی معمولی داریم و هم کارت هوشمند مانند کارت مایفر و کارت نوار مغناطیسی؛

کارت تخفیفنرم افزار طراحی کارت تخفیف و نرم افزار طراحی کارت شناسایی داریم؛

کارت تخفیفپرینترهای چاپ کارت پی وی سی با توجه به نیازهای مختلف شما را داریم؛

کارت تخفیفیکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان در ایران را داریم؛

کارت تخفیفدستگاه کارت خوان برای دریافت اطلاعات کارت تخفیف را هم داریم.

پس اگر به فکر پیاده‌سازی برنامه وفاداری مشتریان هستید, می‌خواهید به صورت همزمان از کارت تخفیف و باشگاه مشتریان استفاده کنید، حتماً به کمک شماره‌های درج شده در بنر زیر با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم. بخش‌های مختلفچاپ کارتخدمات چاپ کارت چاپ کارتفرزان کارت آسیا را ببینید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

مشاوره و سفارشات

 


نظرات بینندگان

هنوز نظری ثبت نگردیده است. شما اولین نفری باشید که نظر می دهید

ضمن تشکر از شما، نظر شما با موفقیت ثبت شد. بعد از تایید همکاران نظر شما قابل مشاهده خواهد بود.
ارسال پیام شما با مشکلی مواجه شده است، لطفا بعدا تلاش نمایید