راه اندازی کسب و کار تخفیفی

راه اندازی کسب و کار تخفیفی

کسانی که به فکر راه اندازی کسب و کار تخفیفی هستند و می‌خواهند بدانند که یک کسب و کار تخفیفی چگونه از کارت تخفیف استفاده می‌کند، این مطلب را مطالعه کنند.

احتمالاً بسیاری از وب‌سایت‌ها را دیده‌اید که ادعای راه اندازی کسب و کار تخفیفی را دارند و به شیوه‌های مختلفی برای برخی از فروشگاه‌ها و خدمات خاص تخفیف ارائه می‌دهند. نکته‌ای که وجود دارد این است که این سایت‌های تخفیفی کار بسیار سخت و حیرت انگیزی انجام نمی‌دهند و بسیاری از ما امکان اجرای آن را داریم. البته باید چند مرحله را طی کنیم تا بتوانیم یک کسب و کار تخفیفی را به نتیجه برسانیم.

 حالا اگر شما به فکر راه اندازی یک کسب و کار تخفیفی هستید و می‌خواهید بدانید که برای این کار باید چه کاری انجام دهید در این مطلب با ما همراه باشید.

کسب و کار تخفیفی یک کسب و کار تخفیفی چگونه شکل می‌گیرد؟

کسب و کار تخفیفی گروهی هستند که به عنوان رابط بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات و محصولات فعالیت می‌کنند. این گروه با فروشگاه‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات صحبت کرده و آنها را راضی می‌کند که تخفیف مشخصی برای مشتریان آنها در نظر بگیرند. از طرف دیگر با مشتریان وارد مذاکره می‌شوند به آنها کارت‌ها و کوپن‌هایی می‌دهند که می‌توانند محصولات و خدمات ارزانتر دریافت کنند. نتیجه این صحنه درگیری منجر به افزایش فروش شرکتها، خرید ارزان برای مشتریان و همچنین کسب درآمد برای یک کسب و کار تخفیفی است.
کارت تخفیف

کسب و کار تخفیفی مکانیزم عملکرد این شرکت‌ها و سیستم‌ها

مکانیزم عملکرد کسب و کارهای تخفیفی با یکدیگر متفاوت است. این کسب و کارها معمولاً یک سیستم یکپارچه مدیریتی برای مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد خود تعریف می‌کنند و امکان استفاده از این پلتفرم را دارند. به عنوان مثال: 

  • کارت تخفیف برخی از آنها امکان خرید مشتریان از طریق وب سایت خود را فراهم می‌کنند؛
  • کارت تخفیف برخی از آنها به کمک کوپن فرآیند خرید را انجام می‌دهند؛
  • کارت تخفیف برخی از آنها برای مشتریان خود کارت هوشمند خرید مانند کارت مایفر و کارت نوار مغناطیسی به کار می‌برند؛
  • کارت تخفیف برخی از آنها یک شبکه شتاب داخلی برای خود ایجاد می‌کنند و یک باشگاه مشتریان ایجاد می‌کنند؛
  • کارت تخفیف برخی از آنها یک حلقه داخلی به صورت کلوز لوپ برای شرکت‌های طرف قرارداد خود ایجاد می‌کنند تا مشتریان  بتوانند از آنها استفاده کنند.

    خرید اینترنتی

 در نهایت از یک کسب و کار تخفیفی وظیفه ایجاد پل ارتباطی و مناسب و ارزان قیمت بین فروشنده و خریدار را بر عهده دارد. حالا ممکن است این ارتباط با هرکدام از شیوه‌های بالا انجام گیرند و ابزارهای آنها با یکدیگر متفاوت باشد.

کارت تخفیف این شرکت‌ها نیاز به چه ابزارهایی دارند؟

عملکرد یک کسب و کار تخفیفی شامل سه فاز متفاوت می‌شود. این شرکت‌ها یا این گروه‌ها ابتدا باید با یک شرکت به توافق برسند تا خدمات آنها را تبلیغ کنند. از طرف دیگر باید برای مشتریان خود مدرک شناسایی و هویتی صادر کنند و در نهایت ابزاری برای ثبت این اطلاعات و مدیریت آنها داشته باشند. حالا می‌توانیم این فعالیت را در سه فاز تعریف کنیم:

  کسب و کار تخفیفی  ابزاری برای شناسایی مشتریان

کسب و کارهای تخفیفی در وهله اول باید مشتریان خود را بشناسند. بنابراین ابزارهای تأیید و هویت آنها مانند کوپن، رمز دیجیتالی یا حتی کارت تخفیف برای آنها آماده سازی می‌کنند. این ابزارها به مشتری کمک می‌کنند تا فرآیند احراز هویت خود را نزد فروشنده انجام دهند و در سیستم ثبت شود که مشتری X از خدمات Y یا محصول Z خرید کرده است.

  کسب و کار تخفیفی ابزاری برای ثبت اطلاعات مشتریان

 در گام دوم، این شرکت‌ها باید سیستمی برای دریافت اطلاعات مشتریان داشته باشند. به عنوان مثال در خریدهای اینترنتی باید یک سیستم هوشمند برای دریافت رمز ورود، در خریدهای واقعی باید دستگاه‌های مانند دستگاه کارتخوان RFID یا دستگاه کارت خوان نوار مغناطیسی یا پروز الکتریکی داشته باشند.

خرید اینترنتی

 کسب و کار تخفیفی ابزاری برای مدیریت اطلاعات مشتریان

در نهایت، این شرکت‌ها باید ابزاری در اختیار داشته باشند تا در آن بتوانند آمار خرید و فعالیت مشتریان و همچنین وضعیت شرکت‌های طرف قرارداد خود را کنترل کنند. بهترین ابزار برای این هدف نرم افزار باشگاه مشتریان است که یک ارتباط به طرح کسب و کار تخفیفی با مشتریان و همچنین شرکت‌های طرف قرارداد را به وجود می‌آورد. البته مکانیسم عملکرد این کسب و کارها با یکدیگر متفاوت است و ممکن است ابزارهای متفاوتی داشته باشند. اما توصیه می‌کنم که حتماً ازنرم افزار باشگاه مشتریان فرزان کارت آسیانرم افزار باشگاه مشتریان فرزان کارت آسیا نرم افزار باشگاه مشتریان فرزان کارت آسیادیدن کنید.

مشاوره فرزان

کارت تخفیف چاپ کارت تخفیف

حالا فرض بگیریم که یک کسب و کار تخفیفی برای احراز هویت و شناسایی مشتریان خود از کارت تخفیف استفاده می‌کند. استفاده از کارت تخفیف مسیرهای مختلفی دارد که با توجه به نوع کسب و کار مشخص می‌شود. معمولاً اگر تعداد مشتریان این شرکت‌ها بالا باشند، خودشان با خرید پرینتر چاپ کارت پی وی سی فرایند چاپ کارت تخفیف و سایر موارد مشابه را انجام می‌دهند. اما اگر تعداد مشتریان کم باشد، استفاده از گزینه‌هایی مانند چاپ افست به صرفه‌تر است. اما به طور کلی دو دستورالعمل برای چاپ کارت تخفیف وجود دارد:

  • کارت تخفیف اگر کارت‌ها به صورت غیر اختصاصی هستند: اگر کارت‌ها را به صورت غیر اختصاصی چاپ می‌کنید و اطلاعات کاربران بر روی آنها ثبت نمی‌شود، توصیه ما استفاده از چاپ صنعتی افست است که هم سرعت بالاتری دارد و هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر است.
  • کارت تخفیف اگر اطلاعات کاربران را در کارت وارد می‌کنند: اگر ترجیح می‌دهید که هر کارت را به صورت اختصاصی برای یک کاربر چاپ کنید و اطلاعات کاربران را بیاورید، پیشنهاد ما خرید چاپگر کارت پی وی سی است که توجیه اقتصادی دارد. اگرچه شما در قسمت پرینتر کارت پی وی سی  پرینتر کارت پی وی سی   پرینتر کارت پی وی سیمحصولات مختلف را می‌بینید، اما پیشنهاد ما دو محصول زیر است: 
    کارت تخفیف

پرینتر فارگو پرینتر فارگو 5000

پرینتر چاپ کارت پی وی سی فارگو ۵۰۰۰ با استفاده از تکنولوژی غیرمستقیم فرایند چاپ را انجام می‌دهد و به عنوان یک چاپگر با اندازه بزرگ شناخته می‌شود. این چاپگر برای چاپ کارت با تعداد بالا یعنی بیشتر از ۴ هزار کارت در سال پیشنهاد می‌شود و کیفیت چاپ آن در حد کیفیت چاپ کارت بانکی است.
پرینتر فارگو 5000

پرینتر هایتی پرینتر هایتی CS200

 پرینتر چاپ کارت پی وی سی هایتی cs۲۰۰ محبوب‌ترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک چاپگر کوچک و رومیزی هستند. این چاپگرها با استفاده از تکنولوژی مستقیم کار می‌کنند و هزینه چاپ آنها ارزان‌تر است. کسانی که به فکر چاپ کارت با تعداد بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کارت در سال هستند می‌توانند از این چاپگر استفاده کنند.
پرینتر هایتی

کارت تخفیف تبدیل کارت شناسایی به کارت تخفیف

 شاید منصفانه نباشد که در مورد نحوه استفاده از کارت تخفیف در کسب و کارهای مختلف مانند کسب و کار تخفیفی صحبت کنیم اما در مورد تبدیل کارت شناسایی به کارت تخفیف صحبتی به میان نیاریم. در مطالب قبلی نشان دادیم که امکان تبدیل کارت شناسایی و کارت پرسنلی به کارت تخفیف وجود دارد. زمانی که شما از کارت‌های هوشمند مانند کارت مایفر 1k یا کارت مایفر 4k استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید اطلاعات سطح کارت را مدیریت کنید و از آنها به عنوان یک مدرک هویتی استفاده کنید.

 روش کار به این صورت است که کسب و کار تخفیفی با یک شرکت به توافق می‌رسد که کارکنان آنها از خدمات و شرکت‌های طرف قرارداد کسب و کار استفاده کنند و تخفیف بگیرند. بنابراین، کسب و کارهای تخفیفی بدون اینکه نیازی به چاپ کارت تخفیف داشته باشند، خیلی راحت فرآیند تبدیل کارت شناسایی به کارت تخفیف را انجام می‌دهند و با استفاده از همان کارت‌ها خدمات مورد نظر را ارائه می‌دهند.
تبدیل کارت شناسایی به کارت تخفیف

 مطالبی که گفته شد به عنوان ساز و کار اصلی سایت تخفیفی در ایران قابل اجراست و در حال حاضر بیشتر کسب و کارها از این شیوه استفاده می‌کنند. داشتن ارتباطات قوی با شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف، استمرار در جذب مشتری و تبلیغات و بازاریابی ابزارهای مهمی برای راه اندازی کسب و کار تخفیفی هستند. اگر شما به هر کدام از ابزارهای مورد نیاز این کسب و کارها نیاز دارید، از طریق شماره‌های درج شده در بنر زیر با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره و سفارشات

 


نظرات بینندگان

هنوز نظری ثبت نگردیده است. شما اولین نفری باشید که نظر می دهید

ضمن تشکر از شما، نظر شما با موفقیت ثبت شد. بعد از تایید همکاران نظر شما قابل مشاهده خواهد بود.
ارسال پیام شما با مشکلی مواجه شده است، لطفا بعدا تلاش نمایید